Wyprzedaże

Dziś wybrałam się po raz pierwszy od bardzo długiego czasu do centrum handlowego na zakupy. Oczywiście ze względu na wyprzedaże. Muszę jednak powiedzieć, że odrobinę się zawiodłam. Bardzo ciężko znaleźć było coś wyjątkowo specjalnego, no i irytujące było powtarzające się w każdym sklepie deja vu. To niesamowite jak wszystkie sieciówki opierają się na zaledwie kilku trendach wyniesionych z wybiegów.



Oczywiście musiałam jednak wrócić do domu z dwoma parami butów i jednym naszyjnikiem. Buty i biżuteria to moje uzależnienie, które zresztą nie jest rzadkim schorzeniem wśród kobiet.


szpilki i slippersy


Pierwszy nabytek to klasyczne prawie, czarne szpilki z ZARY, z delikatnym czubem oraz paseczkiem i wiązaniem na kostce. Są przepiękne i wygodne. Wydłużają nogę, nadają elegancji każdej stylizacji. Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu.



szpilki klasyk czarne


Drugim moim nabytkiem są czarne slippersy z czaszką, również z ZARY. Są bardzo wygodne i od tej pory będą należeć od klasycznej części mojej garderoby, którą noszę zawsze, kiedy nie wiem, w co się ubrać.

slippersy klasyk

Trzecim nabytkiem jest naszyjnik ze Stradivariusa. Ogromne naszyjniki, które często stanowią jedyny element dekoracyjny stylizacji modne są już przez drugi sezon. Mi bardzo odpowiada ten trend. W Stradivariusie znajduje się wiele przyjemnie wyglądających ogromnych naszyjników, w naprawdę niewielkich cenach (24,90), które warto jest zakupić na ten karnawał.

Kolejnym zakupem, już nie ubraniowym, ale wyprzedażowym, jest  podkład Max Factor 
Facefinity All Day Flawless 3 in 1. Jest to świetny podkład, który kryje w sobie 
aż trzy profesjonalne narzędzia do makijażu: fluid, baza i korektor.  Kosmetyk jest naprawdę rewelacyjny i niedrogi, bardzo polecam.



Brak komentarzy: